APRENENTATGE I SERVEI A MUTUAM



apsentitatmutuam@gmail.com

CONCLUSIONS

 

Al principi del projecte no ens cridava molt l'atenció, anàvem sense ganes i poc motivades. A mida que anava passant les setmanes ens vam adonar que els moments que passàvem amb els avis eren gratificants per nosaltres i per ells. Al arribar ens rebien amb un somriure i amb ganes de començar les activitats.

Respecte als nostres objectius d'aprenentatge en general s'han complert tots, encara que sempre hi ha excepcions. En el nostre cas la excepció més rellevant ha sigut a l'hora de preparar activitats lúdiques ja que no érem conscients de que teníem molt poca estona de treball a l'aula i no ens donava temps per preparar-ho. Al ser així, ho deixàvem per casa i moltes vegades no ho acabàvem i ens va costar portar al dia les activitats. Per sort, tots els altres objectius els hem complert fàcilment. Ja que em sabut tractar als avis correctament i amb molta paciència i ells ens han sabut donar-nos les gràcies amb molts moments divertits i agradables. Durant la nostre estada també hem après el funcionament dels centres de dia, com el de Mutuam, com pot ser: aprendre a controlar les entrades i sortides dels residents, l’ús i control de cada estança del centre, etc. Hem realitzat d'una manera molt encertada, respecte al contingut, fer una pàgina web i a transmetre de manera molt correcte el nostre treball a partir de les redaccions i publicacions a la pàgina web. I per últim ens estem preparant una bona comunicació per acabar de complir la nostre llista d'objectius d'aprenentatge.

Els objectius del servei els hem aconseguit fàcilment ja que tenim bona mà amb els avis i gràcies a ells hem après moltes coses de la seva vida i els hem aconseguit passar una bona estona junts. Però a l'hora de fer activitats molts cops havíem de recórrer a la Rosi per què no teníem acabada l'activitat o ens faltava material. Durant el servei, ens han anat explicant moltes histories com la de la Joana que va obrir una petita botiga de gra cuit i que ara està sent un servei de càtering ens mans dels seus néts. Vam passar unes bones estones amb ells i això va fer que el nostre pas per allà fos més agradable. I gràcies a la Rossi i a tots els moments que hem compartit hem fet que els avis s’evadissin del seu dia a dia.